Звертайтеся до Держпродспоживслужби в разі порушення прав споживача

У разі порушення прав споживача та порушень антитютюнового законодавства звертайтеся за консультаціями до Головного управління держпродспоживслужби в Харківській області за адресою: проспект Науки, буд. 40, м. Харків, 61166;
Електронна пошта: gudpss@kh-consumer.gov.ua;
Телефони: (057)700-39-63, (057)700-39-65, 099-223-90-02.
Зразок скарги про порушення прав споживача
Головне управління
Держпродспоживслужби
в Харківській області
ПІП скаржника
Адреса скаржника
Контактний телефон
e-mail
Скарга
_______ 2023 року мною за адресою:_______________________________ ,
у магазині «_____________________ » ФОП ______________________ або
(ТОВ «___________________ ») було придбано________________________
вартістю__________ грн.
У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли
недоліки)_______________ . Звернувшись до магазину, продавець мені
відмовив у проведенні гарантійного ремонту____________________ (копія
звернення додається).
У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.
Додатки:
• копія звернення до суб’єкта господарювання,
• копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
• тощо.
Дата Підпис
Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.